Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24077Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Golub, Tetiana | - |
| dc.contributor.author | Zhygzhytova, Liudmyla | - |
| dc.contributor.author | Kovalenko, Olha | - |
| dc.contributor.author | Nazarenko, Olga | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-08T13:48:48Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-08T13:48:48Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Golub T. Foreign language as a tool for developing critical thinking skills / T. Golub, L. Zhygzhytova, O. Kovalenko, O. Nazarenko // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 11-16. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24077 | - |
| dc.description.abstract | The paper explores the intricate relationship between students’ foreign language acquisition and the development of critical thinking skills in the context of modern university education. With the rapid advancements in information technology and globalization, which we witness nowadays, the need for highly qualified specialists proficient in foreign languages has become essential. The study argues that a foreign language learning transcends mere linguistic proficiency; it actively fosters cognitive flexibility, analytical reasoning, and metacognitive awareness, which are core components of critical thinking. Through a literature review, the paper identifies cognitive processes inherent in language acquisition that align with essential components of critical thinking, such as metacognition, problem-solving, and intercultural analysis; it also determines how the challenges inherent in learning a foreign language, such as ambiguity, cultural nuances, and complex communication. У статті досліджується складний взаємозв’язок між вивченням іноземної мови та розвитком навичок критичного мислення у студентів у контексті сучасної університетської освіти. В умовах швидкого розвитку інформаційних технологій та глобалізації потреба у висококваліфікованих фахівцях, які вільно володіють іноземними мовами, стала надзвичайно актуальною. У дослідженні стверджується, що вивчення іноземної мови виходить за рамки простого володіння мовою, воно активно сприяє когнітивній гнучкості, аналітичному мисленню та метакогнітивній усвідомленості, які є основними компонентами критичного мислення. На основі огляду наукової літератури у статті визначено когнітивні процеси, властиві вивченню мови, які узгоджуються з компонентами критичного мислення, такими як метапізнання, вирішення проблем та міжкультурний аналіз, а також визначено проблеми, властиві вивченню іноземної мови, такі як неоднозначність, культурні нюанси та складна комунікація. | uk |
| dc.language.iso | en | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | foreign language | uk |
| dc.subject | critical thinking | uk |
| dc.subject | cognitive development | uk |
| dc.subject | language study | uk |
| dc.subject | educational tool | uk |
| dc.subject | іноземна мова | uk |
| dc.subject | критичне мислення | uk |
| dc.subject | когнітивний розвиток | uk |
| dc.subject | вивчення мови | uk |
| dc.subject | навчальний засіб | uk |
| dc.title | Foreign language as a tool for developing critical thinking skills | uk |
| dc.title.alternative | Іноземна мова як інструмент розвитку навичок критичного мислення | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | 2025 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Foreign language.pdf | 321.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.