Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23919
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦзі Мінці-
dc.date.accessioned2025-11-27T11:04:23Z-
dc.date.available2025-11-27T11:04:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЦзі Мінці. Драматургія та виконавська специфіка жіночих вокальних партій в операх В. А. Моцарта / Цзі Мінці // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 107-113.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23919-
dc.description.abstractУ статті розглядаються історичні передумови формування оперного стилю Вольфганга Амадея Моцарта та типологія жіночих вокальних партій у його творчості. Увага приділяється аналізу особливостей створення жіночих образів, їхньому виразному вокальному втіленню, драматургічній функції та виконавській специфіці, зокрема партій Цариці Ночі, Паміни, Сюзанни та Донни Анни, з визначенням ключових виконавських труднощів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectВ. А. Моцартuk
dc.subjectопераuk
dc.subjectжіночі вокальні партіїuk
dc.subjectвокальна специфікаuk
dc.subjectдраматургіяuk
dc.subjectвиконавські труднощіuk
dc.titleДраматургія та виконавська специфіка жіночих вокальних партій в операх В. А. Моцартаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf662.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.