Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23907| Title: | Креативна взаємодія як складова професійної підготовки майбутнього хормейстера |
| Authors: | Осадча, Тетяна Всеволодівна Osadcha, Tetiana Vsevolodivna |
| Keywords: | креативна взаємодія професійна підготовка майбутній хормейстер культура творчого спілкування фасилітатор комунікативна компетентність невербальна комунікація художня співтворчість |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Осадча Т. Креативна взаємодія як складова професійної підготовки майбутнього хормейстера / Т. Осадча, А. Шульга // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 74-77. |
| Abstract: | У статті розкрито сутність феномену креативної взаємодії, як важливої складової професійної підготовки майбутніх хормейстерів у контексті сучасної мистецької освіти. Автор доводить, що креативна взаємодія є динамічним процесом співтворчості між педагогом і студентом, диригентом і колективом, спрямованим на формування здатності до художнього мислення, рефлексії, самовираження й інтерпретаційної свободи. Обґрунтовано педагогічні умови формування культури творчого спілкування, зокрема гуманістичну спрямованість, інтеграцію мистецьких і психологічних підходів, розвиток емпатії та рефлексивності. Особливу увагу автор приділяє ролі невербальної комунікації диригента, як складової художнього діалогу, та акцентує на ролі викладача-фасилітатора у створенні атмосфери довіри, партнерства та співтворчості. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23907 |
| Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.