Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23885Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Литвин, Ірина | - |
| dc.contributor.author | Онуфрійчук, Лілія | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-26T11:25:15Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-26T11:25:15Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Литвин І. Використання LEGO-конструкторів якінструменту розвитку мовлення в Данії / І. Литвин, Л. Онофрийчук // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Одеса, 24 жовтня 2025 р. / за ред. Л. Березовської. Івано-Франківськ : НАІР, 2025. С. 223-230 | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23885 | - |
| dc.description.abstract | У сучасному світі важливе місце займають технології, що поєднують гру та навчання, зокрема конструктори LEGO. Вони виступають як ефективний дидактичний засіб для розвитку сенсорних, пізнавальних, логіко-математичних і мовленнєвих навичок дітей. У Данії, країні-батьківщині LEGO, ігрове навчання є основою освітнього процесу та активно впроваджується в підготовку педагогів і роботу дитячих садків. Використання LEGO-конструкторів дозволяє створювати комфортне, мотивуюче середовище, де діти розвивають мовлення, творчість і соціальні навички через практичну діяльність, що підкреслює актуальність дослідження ролі LEGO у розвитку мовлення дошкільників. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | НАІР | uk |
| dc.subject | LEGO-конструктор | uk |
| dc.subject | розвиток мовлення | uk |
| dc.subject | Данія | uk |
| dc.subject | дидактичний засіб | uk |
| dc.title | Використання LEGO-конструкторів якінструменту розвитку мовлення в Данії | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.