Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23884
Title: Вплив занять фітнесом на психоемоційний стан студенток
Other Titles: The impact of fitness activities on the psychoemotional state of female students
Authors: Дембіцька, Олена Олександрівна
Гайдай, Світлана Іванівна
Хапсаліс, Гаяне Левонівна
Янченко, Ірина Миколаївна
Keywords: фітнес
психоемоційний стан
студентки
тривожність
фрустрація
агресія
ригідність
fitness
psycho-emotional state
female students
anxiety
frustration
aggression
rigidity
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Дембіцька О. О. Вплив занять фітнесом на психоемоційний стан студенток / О. О. Дембіцька, С. І. Гайдай, Г. Л. Хапсаліс, І. М. Янченко // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 3. – С. 81-87.
Abstract: Актуальність. Одним зі способів поліпшення рівня здоров’я здобувачів освіти є підвищення їхнього інтересу до фізичної активності під час навчання. Цього можна досягти, упроваджуючи спортивно-орієнтоване фізичне виховання, яке здатне вплинути на психоемоційний стан молоді. Інтенсивна робота без перерв, зокрема навчання в ЗВО, у сучасних умовах часто спричиняє психоемоційне вигорання. Додатковим чинником, що значно посилює психоемоційне вигорання серед студенток, є війна в Україні. Ситуація ускладнюється високим рівнем захворюваності, різними видами травм, погіршенням якості медичного обслуговування, несприятливими екологічними та демографічними змінами, а також морально-духовною кризою у суспільстві. Найефективнішим способом відновлення психоемоційного стану студенток є виконання простих фізичних вправ, завдяки яким відбувається вивільнення накопичених негативних емоцій. Сучасні заклади вищої освіти впроваджують різноманітні форми організації занять із фізичної культури та фізичної рекреації. Одним із варіантів модернізації занять є надання студенткам можливості самостійно вибирати вид фізичної активності. Зокрема, окрім традиційних видів спорту, пропонуються різноманітні фітнес-програми. Мета дослідження – проаналізувати вплив занять фітнесом на психоемоційний стан студенток України. Relevance of the problem. Intensive work without breaks, particularly studying at a university, often leads to psycho-emotional burnout in modern conditions. An additional factor that significantly exacerbates psycho-emotional burnout among female students is the ongoing war in the country. The most effective way to restore the psycho-emotional state of female students is through the simplest physical exercises, which help release accumulated negative states. Modern higher education institutions implement various forms of physical education and recreational activities. One of the ways to modernize physical education classes that aligns with these principles is to allow female students to independently choose the type of physical activity during classes. In addition to traditional classes, various fitness programs are offered to female students. The purpose of the study is to analyze the impact of fitness classes on the psycho-emotional state of female students in Ukraine.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23884
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE IMPACT OF FITNESS.pdf287.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.