Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23840
Title: Аксіологічний підхід у підготовці майбутніх викладачів мистецьких шкіл до формування музичної культури учнів
Authors: Русяєва, М. В
Rusiaeva, M. V.
Федорець, Микола Олександрович
Fedorets, Mykola
Keywords: підготовка майбутніх викладачів
викладачі мистецьких шкіл
музична культура учнів
теорія цінностей
аксіологічний підхід
ціннісні орієнтації майбутніх викладачів
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Русяєва М. В. Аксіологічний підхід у підготовці майбутніх викладачів мистецьких шкіл до формування музичної культури учнів / М. В. Русяєва, М. О. Федорець // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). –Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 12-16.
Abstract: Аксіологічний підхід завжди був предметом наукового інтересу багатьох учених, зокрема, стосовно досліджень, зумовлених підготовкою майбутніх викладачів (Б. Ананьєв, І. Бех, Л. Божович, І. Волощук, І. Зязюн, М. Каган, В. Крижко, С. Максименко, І. Маноха, В. Огнев’юк, В. Сухомлинський, О. Сухомлинська, Т. Титаренко, Л. Хомич, Є. Шиянов, В. Шубинський, Н. Щуркова та ін). У даному контексті означений підхід учені трактують як філософсько-педагогічну стратегію, що «ґрунтується на ідеї пріоритету загальнолюдських цінностей і самоцінності кожної особистості та визначає перспективи подальшого вдосконалення системи освіти». Цей підхід пов’язано з оптимальним використанням «педагогічних ресурсів відповідно до вимог сучасного суспільства».
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23840
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rusiaeva.pdf943.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.