Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23828
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНівня, Ганна Олександрівна-
dc.contributor.authorNivnya, Hanna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2025-11-25T09:46:29Z-
dc.date.available2025-11-25T09:46:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationНівня Г. О. Взаємодія викладача та студента в епоху штучного інтелекту / Г. О. Нівня // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2025. – № 3. – С. 71-79.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23828-
dc.description.abstractАктуальність проблеми. Стрімкий розвиток штучного інтелекту, зокрема таких інструментів, як ChatGPT, суттєво вплинув на освітній процес. Це відкриває перед освітянами нові можливості, але, водночас, створює серйозні виклики для системи вищої освіти. В таких умовах гострої актуальності набувають філософські питання сенсів і цінності освіти, оскільки навчальні, методичні та творчі завдання можуть бути делеговані нейромережі, що ставить під загрозу активну участь викладача та студента в освітньому процесі. В таких умовах взаємодія викладача та студента потребує філософського переосмислення. Мета дослідження. Метою даної роботи є висвітлення особливостей взаємодії викладачів та студентів в умовах розвитку штучного інтелекту. Relevance of the Issue. The rapid development of artificial intelligence, particularly tools like ChatGPT, has significantly impacted the educational process. While this opens up new opportunities for educators, it also presents serious challenges to the system of higher education. In such a context, philosophical questions about the meaning and value of education become increasingly relevant, as educational, methodological, and creative tasks can be delegated to neural networks. This threatens the active participation of both teachers and students in the learning process. Therefore, teacherstudent interaction requires philosophical reconsideration. Purpose. The aim of this study is to highlight the specific features of teacher-student interaction in the context of AI development.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectавтономіяuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectteachinguk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectautonomyuk
dc.titleВзаємодія викладача та студента в епоху штучного інтелектуuk
dc.title.alternativeInteraction between teacher and student in the age of artificial intelligenceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
INTERACTION.pdf333.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.