Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23817
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоплавська, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorPoplavska, Tetiana Mykolaivna-
dc.contributor.authorЛісеєнко, Олена Василівна-
dc.contributor.authorLiseyenko, Olena Vasylivna-
dc.date.accessioned2025-11-24T12:45:07Z-
dc.date.available2025-11-24T12:45:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПоплавська Т. М. Холістичне дослідження музичної ментальності як соціокультурного феномену / Т. М. Поплавська, О. В. Лісеєнко // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С.168-175.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23817-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню музичної ментальності як загальнонаукового поняття та як соціокультурного феномену. Проаналізовано структуру й елементи музичної ментальності, визначені зміст та місце поняття «музична ментальність» у сучасній ментології, а також функції музичної ментальності як соціокультурного феномену в сучасній соціокультурній теорії та практиці. У процесі дослідження були застосовані загальнонаукові методи, міждисциплінарний і холістичний підходи. Якщо міждисциплінарний підхід дає нам можливість досліджу- вати будь-які феномени «за горизонталю», тобто використовувати досягнення суміжних дисциплін, то холістичний підхід дав нам можливість використати феномен музичної ментальності «за вертикаллю», тобто дослідити глибинні рівні особистісної та колективної свідомості, де, власне, і формується будь-яка ментальність узагалі. Аналіз досліджень щодо музичної ментальності показав нерозвиненість розуміння та трактування даного поняття, що послужило однією із причин звернення до його ретельного вивчення. The article is devoted to the study of musical mentality as a general scientific concept and as a sociocultural phenomenon. The structure and components of musical mentality are analyzed, and the content and place of the concept of “musical mentality” within contemporary mentology are defined. Furthermore, the article explores the functions of musical mentality as a sociocultural phenomenon within modern sociocultural theory and practice. The research employed general scientific methods, as well as interdisciplinary and holistic approaches. While the interdisciplinary approach allows for a horizontal investigation of phenomena – that is, through the integration of findings from related disciplines – the holistic approach made it possible to explore the vertical dimension of the phenomenon of musical mentality, reaching into the deeper layers of individual and collective consciousness, where any type of mentality is formed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectментальність,uk
dc.subjectмузичністьuk
dc.subjectмузичне мисленняuk
dc.subjectмузичне сприйняттяuk
dc.subjectmentalityuk
dc.subjectmusicalityuk
dc.subjectmusical thinkinguk
dc.subjectmusical perceptionuk
dc.subjectmentologyuk
dc.titleХолістичне дослідження музичної ментальності як соціокультурного феноменуuk
dc.title.alternativeHolistic study of musical mentality as a sociocultural phenomenonuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№3 (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holistic study.pdf229.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.