Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23736| Назва: | Теоретико-методологічні аспекти дослідження хорового мистецтва та музичної освіти в умовах цифровізації |
| Інші назви: | Theoretical and methodological aspects of research on choral art and music education in the context of digitalization |
| Автори: | Халєєва, О. В. Колеснікова, М. Л. Костіна, М. Л. |
| Ключові слова: | choral-conducting training digital technologies distance learning art education professional competence choral art диригентсько-хорова підготовка цифрові технології дистанційне навчання мистецька освіта професійна компетентність хорове мистецтво |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
| Бібліографічний опис: | Халєєва О. В. Теоретико-методологічні аспекти дослідження хорового мистецтва та музичної освіти в умовах цифровізації / О. В. Халєєва, М. Л. Колеснікова, М. Л. Костіна // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 97-101. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано сучасний стан диригентсько-хорової підготовки в системі вищої мистецької освіти України в умовах активної цифровізації та воєнного стану. Визначено, що інтеграція інноваційних цифрових технологій – систем штучного інтелекту, віртуальної та доповненої реальності, мультимедійних комплексів і засобів 3D-моделювання – істотно трансформує зміст і методи мистецької підготовки майбутніх хормейстерів. Виокремлено основні напрями впливу цифровізації: розширення доступу до національних і світових музичних ресурсів; підвищення гнуч-кості навчальних траєкторій; створення умов для індивідуалізації та безперервності освітнього процесу, зокрема за дистанційного або змішаного формату навчання. Зазначено, що на інституційному рівні цифровізація сприяє формуванню електро-нних бібліотек, накопиченню аудіо-, відео- та текстових матеріалів, системати-зованих за жанровими, стильовими й етнокультурними ознаками. The article analyzes the current state of choral and conducting training within the system of higher art education in Ukraine under conditions of active digitalization and martial law. It is established that the integration of innovative digital technologies – including artificial intelligence systems, virtual and augmented reality, multimedia complexes, and 3D modeling tools – significantly transforms the content and methods of artistic training for future choir conductors. Key areas of digitalization impact are identified: expanded access to national and global music resources, increased flexibility of learning trajectories, and the creation of conditions for individualized and continuous educational processes, particularly in distance or blended learning formats. At the institutional level, digitalization fosters the development of electronic libraries and the accumulation of audio, video, and textual materials categorized by genre, stylistic, and ethnocultural characteristics. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23736 |
| Розташовується у зібраннях: | №3 (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Theoretical.pdf | 206.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.