Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23725
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛі Цзяоїн-
dc.date.accessioned2025-11-20T09:03:57Z-
dc.date.available2025-11-20T09:03:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛі Цзяоїн Феноменологія та функції проєктно-технологічної компетентності майбутніх викладачів музичних дисциплін / Лі Цзяоїн // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 62-72.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23725-
dc.description.abstractтаттю присвячено дослідженню проєктно-технологічної компетентності май-бутніх викладачів музичних дисциплін як феномену, що забезпечує здатність успішно застосовувати проєктні технології для вирішення актуальних завдань музично-освітнього процесу в умовах практико-зорієнтованого навчання. Актуальність дослі-дження зумовлена зростанням потреби у викладачах музичних дисциплін, здатних розробляти та керувати складними художньо-педагогічними проєктами, що інтегру-ють творчі, технологічні та рефлексивні аспекти навчання. На тлі окреслення неви-значеності щодо змісту компетентності, яка цілеспрямовано забезпечувала б таку здатність, було сформульовано мету дослідження, яка полягала в уточненні сут-ності та ключових характеристик змісту проєктно-технологічної компетентності майбутніх викладачів музичних дисциплін. he article is devoted to the study of the project-technological competence of future teachers of musical disciplines as a phenomenon that ensures readiness for the successful application of project technologies to solve current problems of the musical education process in the context of practice-oriented training. The relevance of the study is due to the growing need for music teachers who are able to develop and manage complex artistic-pedagogical projects that integrate creative, technological and reflective aspects of learning. Against the backdrop of uncertainty regarding the content of the competence that would purposefully ensure such an ability, the aim of the study was formulated, which was to clarify the essence and key characteristics of the content of the project-technological competence of future teachers of music disciplines. The methodological basis of the study consisted of competence-based and systemic approaches, on the basis of which methods of dispositional, functional and struc-tural-content analysis were applied.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectпроєктно-технологічна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні викладачі музич-них дисциплінuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectфункціїuk
dc.subjectпроєктне навчанняuk
dc.subjectпрактико-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectхудожньо-педагогічні проєктиuk
dc.subjectproject-technological competencеuk
dc.subjectfuture teachers of music disciplinesuk
dc.subjectmethodsuk
dc.subjectanalysisuk
dc.subjectfunctionsuk
dc.subjectproject-based learninguk
dc.subjectpractice-oriented learninguk
dc.titleФеноменологія та функції проєктно-технологічної компетентності майбутніх викладачів музичних дисциплінuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№3 (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Phenomenology.pdf255.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.