Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23667
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛі Хаосюань-
dc.date.accessioned2025-11-19T12:43:41Z-
dc.date.available2025-11-19T12:43:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛі Хаосюань Сутність та структура музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фортепіанної підготовки / Лі Хаосюань // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №3. – С. 56-61.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23667-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність та структуру музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті оновлення освітнього простору. Підкреслено, що ефективність професійної підготовки здобувачів у закладах вищої мистецької освіти безпосередньо пов’язана з якістю їхньої інструментально-виконавської діяльності. У науковій літературі акцентується увага на необхідності модернізації підходів до виконавської підготовки, що зумовлено викликами сучасного соціокультурного розвитку, а також зростанням вимог до професіоналізму педагога-музиканта. Мета статті полягає у виявленні сутності та структури музично-виконавської компетентності студентів педагогічних закладів вищої освіти у процесі фортепіанної підготовки. The article examines the essence and structure of musical-performing competence of future music teachers in the context of the modernization of the educational space. It is emphasized that the effectiveness of professional training in institutions of higher music education is directly related to the quality of students’ instrumental and performing activities. Scholarly literature highlights the necessity of modernizing approaches to performance training, which is determined by the challenges of contemporary sociocultural development as well as the growing requirements for the professionalism of the music pedagogue. The aim of the article is to identify the essence and structure of musical-performing competence of students in pedagogical institutions of higher education in the process of piano training.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмузично-виконавська компетентністьuk
dc.subjectінструментальна підготовкаuk
dc.subjectучитель музичного мистецтваuk
dc.subjectкомпонентна структураuk
dc.subjectфортепіанна підготовкаuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectінтерпретаціяuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectтехнології навчанняuk
dc.subjectmusical-performing competenceuk
dc.subjectinstrumental traininguk
dc.subjectmusic teacheruk
dc.subjectstructural componentsuk
dc.subjectpiano traininguk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectinterpretationuk
dc.subjectreflectionuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectlearn-ing technologiesuk
dc.titleСутність та структура музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фортепіанної підготовкиuk
dc.title.alternativeThe essence and structure of musical performance competence of future music teachers in the process of piano traininguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№3 (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The essence and structur.pdf216.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.