Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23556| Title: | Особливості вивчення умовного оператора на уроках інформатики засобами LEGO SPIKE |
| Authors: | Яновський, Анатолій Олександрович Yanovsky, Anatoliy Oleksandrovych |
| Keywords: | урок інформатики LEGO SPIKE Prime наочність робототехнічна система STEM освіта алгоритмічне мислення програмування у школі навчання інформатики |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Яновський А. О. Особливості вивчення умовного оператора на уроках інформатики засобами LEGO SPIKE / А. О. Яновський // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 78-79. |
| Abstract: | Реформування шкільної освіти в Україні відповідно до концепції НУШ передбачає орієнтацію на формування ключових компетентностей, зокрема цифрової, інженерної та інформаційно-комунікаційної. STEM освіта набирає все більше популярності. Тому на нашу думку одним із найефективніших засобів інтеграції практичного навчання інформатики з технічним моделюванням є робототехнічні набори LEGO SPIKE Prime. Використання цих наборів сприяє формуванню в учнів алгоритмічного мислення, розвитку логіки, вміння аналізувати умови задачі та прогнозувати наслідки власних рішень, бачити реальний результат роботи алгоритмів, експериментувати з алгоритмами тощо. Одним із ключових понять під час вивчення програмування в середній школі є умовний оператор – конструкція, що забезпечує реалізацію вибору дій залежно від істинності певної умови. Викладання цього матеріалу за допомогою LEGO SPIKE дозволяє зробити абстрактні поняття конкретними, наочними та експериментально перевірюваними. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23556 |
| Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Yanovsky.pdf | 649.66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.