Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorHudanych, Nataliia-
dc.date.accessioned2025-11-06T10:15:46Z-
dc.date.available2025-11-06T10:15:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМардарова І. К. Формування культури здоров’язбереження дітей у розвивальному середовищі закладу дошкільної освіти / І. К. Мардарова, Н. М. Гуданич // Дошкільна освіта в Україні: актуальні проблеми, досвід та перспективи : зб. наук. та наук.-метод. праць [ред. кол.: В. І. Очеретянко (гол.) та ін.]. - Хмельницький : ХОІППО ім. А. Назаренка, 2025. - С. 194–201.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23538-
dc.description.abstractРозглядається проблема формування культури здоров’язбереження дітей дошкільного віку в умовах розвивального середовища закладу дошкільної освіти. Проаналізовано сучасні підходи до створення здоров’язбережувального освітнього середовища, зокрема організацію рухової активності, валеологічну просвіту, впровадження здоров’язбережувальних технологій, а також партнерську взаємодію з батьками. Визначено, що ефективне формування культури здоров’язбереження дітей можливе за умови комплексного впливу педагогічних, соціальних та сімейних чинників. The article considers the problem of forming a culture of health preservation among preschool children in the developmental environment of a preschool educational institution. It analyses modern approaches to creating a health-promoting educational environment, in particular the organisation of physical activity, health education, the introduction of health-promoting technologies, and partnership with parents. It is determined that the effective formation of a culture of health preservation among children is possible under the condition of a comprehensive influence of pedagogical, social, and family factors.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherХОІППО ім. А. Назаренкаuk
dc.subjectздоров’язбереженняuk
dc.subjectкультура здоров’яuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectрозвивальне освітнє середовищеuk
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk
dc.subjectвалеологічна компетентністьuk
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk
dc.subjecthealth preservationuk
dc.subjecthealth cultureuk
dc.subjectpreschool childrenuk
dc.subjectdevelopmental educational environmentuk
dc.subjecthealth-preserving technologiesuk
dc.subjectvaleological competenceuk
dc.subjectpreschool educational institutionuk
dc.titleФормування культури здоров’язбереження дітей у розвивальному середовищі закладу дошкільної освітиuk
dc.title.alternativeForming a cultureof health preservation among children in the developmental environment of a preschool educational institutionuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mardarova Iryna.pdf480.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.