Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23538Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мардарова, Ірина Костянтинівна | - |
| dc.contributor.author | Mardarova, Iryna Kostyantynivna | - |
| dc.contributor.author | Гуданич, Наталія Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Hudanych, Nataliia | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-06T10:15:46Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-06T10:15:46Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Мардарова І. К. Формування культури здоров’язбереження дітей у розвивальному середовищі закладу дошкільної освіти / І. К. Мардарова, Н. М. Гуданич // Дошкільна освіта в Україні: актуальні проблеми, досвід та перспективи : зб. наук. та наук.-метод. праць [ред. кол.: В. І. Очеретянко (гол.) та ін.]. - Хмельницький : ХОІППО ім. А. Назаренка, 2025. - С. 194–201. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23538 | - |
| dc.description.abstract | Розглядається проблема формування культури здоров’язбереження дітей дошкільного віку в умовах розвивального середовища закладу дошкільної освіти. Проаналізовано сучасні підходи до створення здоров’язбережувального освітнього середовища, зокрема організацію рухової активності, валеологічну просвіту, впровадження здоров’язбережувальних технологій, а також партнерську взаємодію з батьками. Визначено, що ефективне формування культури здоров’язбереження дітей можливе за умови комплексного впливу педагогічних, соціальних та сімейних чинників. The article considers the problem of forming a culture of health preservation among preschool children in the developmental environment of a preschool educational institution. It analyses modern approaches to creating a health-promoting educational environment, in particular the organisation of physical activity, health education, the introduction of health-promoting technologies, and partnership with parents. It is determined that the effective formation of a culture of health preservation among children is possible under the condition of a comprehensive influence of pedagogical, social, and family factors. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | ХОІППО ім. А. Назаренка | uk |
| dc.subject | здоров’язбереження | uk |
| dc.subject | культура здоров’я | uk |
| dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
| dc.subject | розвивальне освітнє середовище | uk |
| dc.subject | здоров’язбережувальні технології | uk |
| dc.subject | валеологічна компетентність | uk |
| dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk |
| dc.subject | health preservation | uk |
| dc.subject | health culture | uk |
| dc.subject | preschool children | uk |
| dc.subject | developmental educational environment | uk |
| dc.subject | health-preserving technologies | uk |
| dc.subject | valeological competence | uk |
| dc.subject | preschool educational institution | uk |
| dc.title | Формування культури здоров’язбереження дітей у розвивальному середовищі закладу дошкільної освіти | uk |
| dc.title.alternative | Forming a cultureof health preservation among children in the developmental environment of a preschool educational institution | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Mardarova Iryna.pdf | 480.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.