Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23506| Title: | Розв’язання контекстних задач у шкільному курсі математики як метод формування прикладних математичних компетентностей |
| Authors: | Урум, Галина Дмитрівна Urum, Galina Dmytrivna Пашаєва, Л. В. |
| Keywords: | математична компетентність предметна компетентність прикладна компетентність компетентність мислення компетентність комунікації |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Урум Г. Д. Розв’язання контекстних задач у шкільному курсі математики як метод формування прикладних математичних компетентностей / Г. Д. Урум, Л. В. Пашаєва // Адаптивні технології управління навчанням: збірник матеріалів одинадцятої міжнародної конференції (Одеса-Київ, 22–24 жовтня 2025 р.). – Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 25-27. |
| Abstract: | Математична компетентність – це вміння бачити та застосовувати математику в реальному житті, вміння будувати математичну модель, досліджувати її засобами математики, інтерпретувати отримані результати. Формування математичних компетентностей на уроках математики відбувається завдяки здатності творчо мислити, послідовному міркуванню та презентації ідей, вмінню працювати в команді, ефективному застосуванню знань та навичок у реальному житті. Загалом виділяють такі основні види математичних компетентностей: Предметна компетентність – базовий вид, включає в себе знання основних термінів, понять (числа, фігури, функції, рівняння), вміння обчислювати за алгоритмами та розв’язувати стандартні задачі із застосуванням формул. Прикладна компетентність – вміння застосовувати математику для розв’язання реальних проблем. Компетентність мислення – вміння логічно та критично мислити, здатність доводити твердження та працювати з причинно-наслідковими зв’язками (логічне мислення), аналізувати інформацію (критичне мислення), знаходити незвичайні рішення (креативне мислення). Компетентність комунікації – вміння чітко і лаконічно формулювати думки, пояснювати розв’язок задачі, працювати в команді, пропонувати математичні ідеї. Технологічна компетентність – застосування сучасних технологій у розв’язанні математичних задач, працювати з комп’ютерних програмах, калькуляторах, електронних джерелах. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23506 |
| Appears in Collections: | Адаптивні технології управління навчанням ATL (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.