Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23500| Title: | Цифрова компетентність у структурі професійної майстерності майбутнього педагога | 
| Other Titles: | Digital competence in the structure of professional skills of future teachers | 
| Authors: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Гуданич, Наталія Миколаївна Hudanych, Nataliia  | 
| Keywords: | цифрова компетентність професійна майстерність майбутній педагог інформаційно-комунікаційні технології цифрова культура освітнє середовище digital competence professional skills future teacher information and communication technologies digital culture educational environment  | 
| Issue Date: | 2025 | 
| Publisher: | Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка | 
| Citation: | Листопад О. А. Цифрова компетентність у структурі професійної майстерності майбутнього педагога / О. А. Листопад // Педагогічна майстерність майбутнього вчителя: поступ, становлення, удосконалення і зростання : матеріали Міжнар. наук.-практ. форуму (м. Полтава, 5 червня 2025 р.) / за ред. проф. М. В. Гриньової. - Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. - С. 771–775. | 
| Abstract: | Розглянуто сутність цифрової компетентності як складової професійної майстерності майбутнього педагога. Обґрунтовано значення розвитку цифрової компетентності у контексті сучасних освітніх трансформацій і вимог інформаційного суспільства. Визначено основні компоненти цифрової компетентності педагога: інформаційно-комунікаційний, техніко-технологічний, критично-аналітичний, комунікативний і безпековий. Проаналізовано шляхи формування цифрової компетентності в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. Підкреслено роль педагогічних університетів у створенні цифрово-орієнтованого освітнього середовища, що сприяє розвитку інноваційного мислення, цифрової культури та готовності до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. The essence of digital competence as a component of the professional skills of future teachers is considered. The importance of developing digital competence in the context of modern educational transformations and the requirements of the information society is substantiated. The main components of a teacher's digital competence are identified: information and communication, technical and technological, critical and analytical, communicative and security. Ways of forming digital competence in the process of professional training of future teachers in higher education institutions are analysed. The role of pedagogical universities in creating a digitally-oriented educational environment that promotes the development of innovative thinking, digital culture and readiness to use information and communication technologies in professional activities is emphasised. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23500 | 
| Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Lystopad.pdf | 516.12 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.