Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23469
Title: Розвиток педагогічної ініціативності у студентів під час педагогічної практики в закладах дошкільної освіти
Other Titles: Development of pedagogical initiative in students during pedagogical practice in preschool education institutions
Authors: Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Keywords: педагогічна ініціативність
педагогічна практика
дошкільна освіта
ініціативнівсть
педагогічні ситуації
професійна підготовка
майбутні вихователі
заклад дошкільної освіти
професійна компетентність
інноваційна діяльність
pedagogical initiative
professional training
future educators
pedagogical practice
preschool education institution
professional competence
future educators
preschool education institution
innovative activity
Issue Date: 2025
Publisher: Видавець Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Гуданич Н. М. Розвиток педагогічної ініціативності у студентів під час педагогічної практики в закладах дошкільної освіти / Н. М. Гуданич // Забезпечення сталого розвитку освіти: європейський та національний виміри : збірн. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. - С. 10-15.
Abstract: Сучасні тенденції розвитку освіти вимагають підготовки фахівців, здатних до творчої професійної діяльності, самостійного прийняття рішень і прояву ініціативності в різноманітних педагогічних ситуаціях. Педагогічна ініціативність є інтегральною професійною якістю майбутнього вихователя, що проявляється у здатності до творчого проектування освітнього процесу, впровадження інноваційних підходів та самостійного прийняття педагогічних рішень. У контексті підготовки фахівців дошкільної освіти особливе значення набуває педагогічна практика, яка створює умови для апробації власних педагогічних концепцій, експериментування з сучасними методиками та рефлексивного аналізу результатів діяльності. Доведено, що педагогічна ініціативність – це важлива складова професійної компетентності майбутнього вихователя, що виявляється у здатності генерувати нові ідеї, використовувати сучасні методики, адаптувати освітній процес до індивідуальних потреб дітей, виявляти активність у взаємодії з колективом, батьками та вихованцями. Саме під час педагогічної практики створюються умови для практичного застосування теоретичних знань, розвиту професійно значущих якостей, серед яких ініціативність є однією з ключових.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23469
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hudanych Nataliia.pdf772.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.