Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2345
Title: | Когнитівно-комунікативний метод викладання іноземних мов |
Other Titles: | Cognitive-communicative method of teaching foreign languages |
Authors: | Голубова, Ганна Василівна Golubova, Ganna Vasylivna |
Keywords: | викладання іноземних мов когнітивно-комунікативний метод інтелектуальні здібності когнітивно-комунікативне навчання організація навчального процесу cognitive-communicative method teaching of foreign languages cognitive-communicative learnings intellectual abilities organization of educational proces |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Homeless Publishing |
Abstract: | У статті розглядається проблема навчання іноземних мов. Особливо актуальною в сучасній методиці стає проблема навчання іноземної мови як засобу спілкування. Проаналізовано когнітивно-комунікативний підхід до навчання мови, який є одним із найпріоритетніших у реалізації стандарту мовної освіти в Україні. Проблемою когнітивного підходу у навчанні іноземної мови займалися багато методистів та лінгвістів. когнітивна характеристика мовної особистості пов’язана з її інтелектуальними здібностями, її пізнавальною діяльністю. In statti rozglyadєtsya problem in the beginning of the earth movement. Particularly relevant in the modern methodical approach is the problem of the earthquake movement, which will be spiky. Analyzed cognitively-communicative p_dhіd to Navi nachchannya, yaky є one іz naiprіoritnіhshyh at the real_sation standard in Ukraine, in Ukraine. The problem of the cognitive approach to the naval and earthly movi was taken up by the bagato methodologists and linguists. the cognitive characteristics of the movable community are connected with the interdepartmental health, and the perceptible activity of the public. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2345 |
Appears in Collections: | Випуск 3 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Golubova Ganna Vasylivna.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.