Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23420
Title: Teaching English with authentic videos: pedagogical benefits, challenges, legal considerations
Other Titles: Навчання англійської мови з використанням автентичних відео: педагогічні переваги, виклики і правові аспекти
Authors: Shevchenko, Mariana
Шевченко, Мар’яна
Keywords: teaching
English
educational process
authentic video
movie
multimedia learning
engineering student
technical university
copyright
fair use
fair dealing
навчання
англійська мова
освітній процес
автентичне відео
фільм
мультимедійне навчання
студент-інженер
технічний університет
авторське прав
Issue Date: 2025
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Shevchenko М. Teaching English with authentic videos: pedagogical benefits, challenges, legal considerations / М. Shevchenko // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2025. – № 2. – Р. 104-112.
Abstract: Modern global cooperation necessitates highly proficient engineers, particularly in electrical, power, and environmental engineering, who can effectively communicate in English as the international lingua franca. This growing demand has led to a significant shift in language instruction at technical universities. English for Specific Purposes (ESP) is evolving to meet realworld communication needs, including dynamic spoken interaction. This article addresses the relevance of teaching English with authentic videos as a notable pedagogical approach in higher education, specifically within technical universities. The research aims to analyse the pedagogical benefits, practical challenges, and legal considerations associated with integrating authentic videos into ESP curricula for engineering students. Employing a qualitative approach, the study involved a comprehensive thematic and analytical review of academic databases for peer-reviewed studies on authentic materials, multimedia learning, and ESP methodology, alongside official copyright guidelines. Key findings reveal that authentic videos, defined as real-life, unaltered content for native speakers, significantly enhance language acquisition by aligning with Mayer’s Cognitive Theory of Multimedia Learning, fostering dual coding and integrated mental models. They demonstrably improve all four language skills, expand technical vocabulary, boost communicative competence and confidence, and cultivate cultural awareness and sociolinguistic skills. Furthermore, authentic videos are highly effective in increasing student motivation and engagement while reducing anxiety. However, challenges such as content difficulty, time-consuming preparation, balancing engagement with educational value, student barriers, methodological gaps, and critical copyright considerations persist. Legal compliance under “fair use” and “fair dealing” is crucial, requiring adherence to strict guidelines regarding educational purpose, transformative use, amount, market effect, and restricted access. This study provides a comprehensive analysis to guide the effective and legally compliant integration of authentic videos, enriching the educational landscape for future engineers. Сучасне глобальне співробітництво потребує висококваліфікованих інженерів, зокрема у галузі електричної та екологічної інженерії, які здатні ефективно спілкуватися професійною англійською мовою. Зростання цієї потреби зумовлює істотні зміни у викладанні іноземної мови в технічних університетах. Зокрема, методика викладання англійської мови професійного спрямування (АМПС) активно розвивається та оновлюється відповідно до реальних потреб усної професійної комунікації сучасних фахівців. У статті розглядається актуальність використання автентичних англомовних відео як ефективних навчальних матеріалів у закладах вищої освіти. Метою дослідження є аналіз педагогічних переваг, викликів і правових аспектів, пов’язаних із використанням автентичних англомовних відео на заняттях з англійської мови професійного спрямування студентів інженерно-енергетичних спеціальностей. Методологічно дослідження ґрунтується на якісному підході та включає комплексний тематичний і аналітичний огляд наукових публікацій, присвячених автентичним матеріалам, мультимодальному навчанню й методиці навчання АМПС, а також вивчення офіційних джерел із указівками щодо авторського права. Основні результати демонструють, що автентичне англомовне відео, яке є оригінальним, неадаптованим медіаконтентом, створеним для носіїв мови, істотно підвищує ефективність навчання іноземної мови відповідно до Когнітивної теорії мультимедійного навчання Річарда Маєра, сприяючи подвійній кодизації та формуванню інтегрованих ментальних моделей. Такі відео сприяють формуванню навичок і покращенню вмінь усіх чотирьох видів мовленнєвої діяльності, розширенню загальновживаної й технічної лексики, розвитку комунікативної компетентності та впевненості під час усного англомовного спілкування, а також формуванню міжкультурної обізнаності й розвитку соціолінгвістичних і паралінгвістичних навичок. Окрім того, автентичні відео виявляються ефективними в підвищенні мотивації студентів і покращенні їх залученості до навчального процесу, водночас знижуючи рівень тривожності. Проте існують і певні труднощі, зокрема потенційна складність контенту для неносіїв англійської мови, тривалість підготовки матеріалів для використання у навчанні АМПС, необхідність балансу між освітньою цінністю й розважальністю, наявність бар’єрів у студентів, методичні прогалини, а також правові обмеження. Вимоги щодо збереження авторського права відповідно до принципів “fair use” (США) та “fair dealing” (Велика Британія та ін.) є надзвичайно важливими, тому існує необхідність чіткого дотримання нормативних критеріїв. Це дослідження пропонує комплексний аналіз для ефективного та правомірного впровадження автентичних англомовних відео у навчання англійської мови професійного спрямування, що здатне значно покращити освітній досвід на заняттях з англійської мови професійного спрямування майбутніх інженерів-енергетиків.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23420
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchenko М..pdf317.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.