Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2301
Title: | Педагогічна установка в професійній підготовці майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту |
Other Titles: | The pedagogical attitude in the professional education of the future physical culture and sport specialist |
Authors: | Долженко, І. В. Dolzhenko, I. V. |
Keywords: | пізнавально-професійна потреба педагогічна установка адаптація цінносні орієнтації статус особистості cognitive-professional need pedagogical aim adaptation value orientations status of personality |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Долженко І. В. Педагогічна установка в професійній підготовці майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту / І. В. Долженко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 190-195. |
Abstract: | Стаття присвячена необхідності формування пізновально-професійної потреби як можливого фактора розвитку самостійності студентів. Відмічається важливість адаптації студентів до вузівської системи на основі становлення та перебудови їхнього ставлення до соціальних цінностей, формування ціннісних орієнтацій, формування статусу особистості. The necessity of the cognitive-professional needs forming as an important factor of the student independence development has been discussed. The importance of the student adaptation to the highschool system on the basis of the establishment and reconstruction of his relafions towards the social values, formation of evaluative understanding and personality status has been argued. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2301 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
I.V. Dolzhenko.pdf | 500.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.