Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22932
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛю Чжиго-
dc.date.accessioned2025-07-17T09:16:13Z-
dc.date.available2025-07-17T09:16:13Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛю Чжиго. Теоретико-методологічні засади вокально-педагогічного саморозвитку майбутніх викладачів / Лю Чжиго // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №2. – С. 24-31.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22932-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі саморозвитку майбутніх викладачів мистецького про- філю, що актуалізується в постмодерністську добу, коли невизначеність і постійна мінливість соціальної реальності зумовлює потребу здобувачів вищої освіти розв’язувати проблеми адаптації до змін, а питання саморозвитку зміщуються в епі- центр мистецько-педагогічних досліджень. Мета статті полягає у висвітленні тео- ретико-методологічних і методичних засад вокально-педагогічного саморозвитку майбутніх викладачів мистецького профілю, зокрема обґрунтування доцільності використання загальнонаукових підходів і дидактичних принципів та їх конкретиза- цією у методичній площині. The article is devoted to the issue of future teachers’ self-enhancement, which is becoming more and more relevant in the postmodern era, when the uncertainty and constant variability of social reality determine the need for higher education applicants to solve the problems of adaptation to changes, and the issue of self-enhancement is shifting to the epicenter of artistic-pedagogical research. The purpose of the article is to highlight the theoretical and methodological foundations of future teachers’ vocal-pedagogical self-enhancement, in particular, to substantiate the feasibility of using general scientific approaches and didactic principles and their concretization in the methodological plane.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectтеоретико-методологічні засадиuk
dc.subjectмайбутні викладачі мистецького профілюuk
dc.subjectвокально-педагогічний саморозвитокuk
dc.subjectметодичні засадиuk
dc.subjecttheoretical and methodological foundationsuk
dc.subjectfuture teachers of artistic profileuk
dc.subjectvocal-pedagogical self-enhancementuk
dc.subjectmethodical foundationsuk
dc.titleТеоретико-методологічні засади вокально-педагогічного саморозвитку майбутніх викладачівuk
dc.title.alternativeTheoretical and methodological foundations of future teachers’ vocal-pedagogical self-enhancementuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:№2 (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf220.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.