Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22931
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кьон, Наталя Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Koehn, Natalya Georgiivna | - |
dc.contributor.author | Ліньтао Вей | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-17T09:12:17Z | - |
dc.date.available | 2025-07-17T09:12:17Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Кьон Н. Г. Методика вокальної підготовки китайських здобувачів в українських педагогічних університетах: у фокусі національної системи початкової музичної освіти / Н. Г. Кьон, Ліньтао Вей // Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2025. – №2. – С. 17-23. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22931 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблеми, з якими стикаються китайські студенти у зв’язку із недостатнім рівнем музично-теоретичної грамотності та негативний вплив цього факту на розвиток їхніх музичних здібностей ладового, гармонічного, поліфонічного слуху, формування навичок диференційованого аналізу вокального репертуару і вияву ролі інструментального супроводу в створенні цілісного художнього образу, оволо- діння навичками сольфеджування нових вокальних творів та їх особистої інтерпре- тації. The article highlights the challenges faced by Chinese students due to an insufficient level of music-theoretical literacy and the negative impact this has on the development of their musical abilities – including tonal, harmonic, and polyphonic hearing. It also affects the formation of skills for differentiated analysis of vocal repertoire, understanding the role of instrumental accompaniment in shaping a cohesive artistic image, and the acquisition of skills necessary for solfeggio of new vocal works and their personal interpretation. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | китайські здобувачі | uk |
dc.subject | вокальна підготовка | uk |
dc.subject | система Цзяньпу | uk |
dc.subject | релятивна нотація | uk |
dc.subject | музично-теоретична освіта | uk |
dc.subject | європейська вокальна спадщина | uk |
dc.subject | Chinese students | uk |
dc.subject | vocal training | uk |
dc.subject | Jianpu system | uk |
dc.subject | relative notation | uk |
dc.subject | music theory education | uk |
dc.subject | European vocal heritage | uk |
dc.title | Методика вокальної підготовки китайських здобувачів в українських педагогічних університетах: у фокусі національної системи початкової музичної освіти | uk |
dc.title.alternative | Methods of Chinese students’ vocal training in Ukrainian pedagogical universities: in the focus of the national system of primary music education | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | №2 (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.