Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛиненко, Алла Францівна-
dc.contributor.authorLynenko, Alla Frantsevna-
dc.date.accessioned2025-07-16T12:56:31Z-
dc.date.available2025-07-16T12:56:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛиненко А. Ф. Комунікативна самоефективність майбутнього фахівця музичного мистецтва: діагностичний аспект / А. Ф. Линенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. 2025. – №1 (150). – С. 105-110.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22915-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі формування комунікативної самоефективності майбутніх фахівців музичного мистецтва. На засадах теоретичних розвідок ведучого американського психолога, родоначальника теорії самоефективності А. Бандури розкривається сутність і значущість його феномену в досягненні успішної професійній діяльності. Представлено визначення комунікативної самоефективності майбутніх фахівців музичного мистецтва. Репрезентовано критеріальний підхід до з’ясування рівня комунікативної самоефективності студентів. Як критерії та їх показники було розглянуто: інтроспективно-стимулювальний (самоідентифікація з досвідченими викладачами музичного мистецтва як еталонами професіоналізму; наявність адекватної самооцінки своїх дій у сфері професійного спілкування, прагнення в досягненні успішності, результативності комунікації); інтелективно-процесуальний (обізнаність у комунікативній сфері музично-педагогічної професійної діяльності, наявність умінь і навичок професійного спілкування); емоційно-позиційний (упевненість у можливості здійснення продуктивної комунікації в музично-педагогічній професійній діяльності, емоційність, активність, відповідальність, толерантність, здібність до саморегуляції та самопідкріплення). The article is devoted to the urgent problem of forming communicative self-efficacy of future specialists in music. Based on the theoretical research of the leading American psychologist, the founder of the theory of self-efficacy A. Bandura, the essence of the phenomenon and its significance in achieving successful professional activity are revealed. The definition of communicative self-efficacy of future specialists in music is presented. A criterion-based approach to determining the level of communicative self-efficacy of students is presented. The following criteria and their indicators were considered as criteria and their indicators: introspective-stimulating (self-identification with experienced teachers of music as standards of professionalism; the presence of adequate self-assessment of one’s actions in the field of professional communication, the desire to achieve success, the effectiveness of communication); intellectual-processual (awareness in the communicative field of musical-pedagogical professional activity, the presence of skills and abilities in professional communication); emotional positional (confidence in the possibility of carrying out productive communication in musical and pedagogical professional activities, emotionality, activity, responsibility, tolerance, ability to self-regulation and self-reinforcement).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectсамоефективністьuk
dc.subjectкомунікаційна самоефективністьuk
dc.subjectмайбутні фахівці музичного мистецтваuk
dc.subjectдіагностуванняuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectself-efficacyuk
dc.subjectcommunication self-efficacyuk
dc.subjectfuture musical art specialistsuk
dc.subjectdiagnosisuk
dc.titleКомунікативна самоефективність майбутнього фахівця музичного мистецтва: діагностичний аспектuk
dc.title.alternativeCommunicative self-effectiveness of a future musician: diagnostic aspectuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Linenko Alla.pdf276.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.