Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлимець, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-07-11T11:42:11Z-
dc.date.available2025-07-11T11:42:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКлимець І. В. Конструювання іміджу в спорті / І. В. Климець // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 1. – С. 90-96.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22840-
dc.description.abstractФормування іміджу в спорті відрізнятиметься від формування іміджу особистості, яка хоче її застосувати у своїй професійній діяльності. Річ у тім, що спортивна діяльність – це масове явище. З розвитком телебачення з’явилися власні правила медіа, які розпочалися декілька століть тому, коли з’явилася перша преса. Медіа потрібна свіжа інформація, яка б приваблювала людей, заради якого вони вмикали певний канал або купували певну пресу. Атлети, які привертають свій імідж, змушують медіа концентрувати на них увагу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectспортuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectуболівальникuk
dc.subjectбрендuk
dc.titleКонструювання іміджу в спортіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf285.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.