Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22730
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобролюбська, Юлія Андріївна-
dc.contributor.authorDobrolyubska, Yulia Andriivna-
dc.date.accessioned2025-07-08T07:35:30Z-
dc.date.available2025-07-08T07:35:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДобролюбська Ю. А. Побудова та поділ часу: періодизація та хронологія Масаюкі Сато / Ю. А. Добролюбська // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали VІ Міжнародної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 22–23 травня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності; [О. М. Єременко, I. В. Голубович (рец.)]. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 71-74.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22730-
dc.description.abstractРоботи Масаюкі Сато присвячені різноманітним системам літочислення. Різні народи та культури, вказує Масаюкі Сато, створили різні системи літочислення, які не просто задають той та інший спосіб підрахунку років, а й виражають певне сприйняття часу. У першій частині роздумів головним предметом розгляду є прийнята повсюдно у Східній Азії комбінована система літочислення, яка використовує епохи та шістдесятирічні цикли. Система ця спочатку виникла в Китаї і тісно пов'язана з ідеографічною китайською писемністю. Масаюкі Сато особливо наголошує, що якщо в Європі з часів падіння Римської імперії історичний простір завжди включав кілька більш-менш рівних за силою і впливом країн, то в Східній Азії, на території нинішнього Китаю, Японії, Кореї та В'єтнаму, безумовним центром був Китай. Це позначалося не тільки в економіці та політиці, а й у соціальній та культурній орієнтації «периферійних» країн, зокрема, у поширенні китайської вертикальної системи письма, конфуціанських суспільних та сімейних установ, юридичних та адміністративних норм. Одним із запозичень стала комбінована система літочислення, хоча, як зазначає Масаюкі Сато, щодо назв епох, запозичувався скоріше принцип, а не конкретне втіленняuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectРоботи Масаюкі Сатоuk
dc.subjectліточисленняuk
dc.subjectазіатський буддизмuk
dc.subjectхристиянська система літочисленняuk
dc.titleПобудова та поділ часу: періодизація та хронологія Масаюкі Сатоuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dobrolyubska.pdf795.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.