Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22689| Назва: | Проєктування креативного навчання в дизайн уроків мови і літератури в початковій школі | 
| Автори: | Сокаль, Марія Анатоліївна Sokal, Mariia Anatoliivna  | 
| Ключові слова: | початкова освіта розвиток креативності учнів гармонійність розвитку креативності  | 
| Дата публікації: | 2025 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Сокаль М. А. Проєктування креативного навчання в дизайн уроків мови і літератури в початковій школі / М. А. Сокаль // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. –С.395-396. | 
| Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі початкової освіти розвиток креативності учнів, їх індивідуальних досягнень у різних видах творчої діяльності реалізується в багатьох нових освітніх технологіях: розвиваючому, проблемному, диференційованому, інтерактивному навчанні, інтегрованому, проєктному навчанні, навчанні засобами суб’єктивізації та ін. Зрозуміло, що важливим завданням вчителя як дизайнера освітнього процесу є внесення в нього необхідних змін, що дозволяють ефективно працювати над проявами креативності у здобувачів | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22689 | 
| Розташовується у зібраннях: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 119.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.