Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальський, Станіслав Валентинович-
dc.contributor.authorKovalskyi, Stanislav Valentynovych-
dc.date.accessioned2025-07-04T08:45:35Z-
dc.date.available2025-07-04T08:45:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКовальський С. В. Концепція фронтиру Ф. Дж. Тернера в контексті цивілізаційної теорії / С. В. Ковальський // Історична наука в умовах війни очима здобувачів вищої освіти та молодих учених : збірник матеріалів Всеукраїнської наукової конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. - Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. - С. 10-14.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22666-
dc.description.abstractВивчення теорії фронтиру американського вченого Фредеріка Джексона Тернера (1861-1932) залишається актуальним у сучасному світі, зокрема для України, через її здатність пояснювати та реконструювати процеси формування ідентичності, міжкультурної взаємодії та адаптації до викликів у зонах транзитивності. У контексті глобалізації, гібридних війн, міграційних процесів і боротьби за культурну та політичну самоідентифікацію концепція фронтиру набуває особливого значення. Для України, яка історично була і залишається зоною перетину різних цивілізаційних впливів, аналіз фронтиру Ф. Тернера пропонує цінні паралелі та інструменти для розуміння сучасних викликів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectтеорії фронтиру Фредеріка Джексона Тернераuk
dc.subjectцивілізаційна теоріяuk
dc.subjectідентичністьuk
dc.subjectміжкультурна взаємодіяuk
dc.subjectтранзитивністьuk
dc.titleКонцепція фронтиру Ф. Дж. Тернера в контексті цивілізаційної теоріїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Історична наука в умовах війни очима здобувачів вищої освіти та молодих учених (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalskyi Stanislav Valentynovych.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.