Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22553
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дьоміна, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-26T10:31:45Z | - |
dc.date.available | 2025-06-26T10:31:45Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Дьоміна Т. О. Формування наукової творчості у здобувачів вищої освіти з біомедичної інжанерії / Т. О. Дьоміна // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.139-142. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22553 | - |
dc.description.abstract | Однією з головних задач підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності «Біомедична інженерія» є забезпечення переведення науки в реальне застосування на практиці в клініках, що вимагає узгодження міждисциплінарного співробітництва, яке об'єднує навчальні дисципліни в робочі програми для сприяння обміну знаннями, досвідом та навичками з практикуючими лікарями. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | забезпечення переведення науки | uk |
dc.subject | біомедична інженерія | uk |
dc.subject | практикуючі лікаріі | uk |
dc.title | Формування наукової творчості у здобувачів вищої освіти з біомедичної інжанерії | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.