Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22542
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Доннікова, Ірина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-26T08:17:11Z | - |
dc.date.available | 2025-06-26T08:17:11Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Доннікова І. А. Креативність в контексті людинотворчої місії освіти / І. А. Доннікова // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. 119-121. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22542 | - |
dc.description.abstract | Освіта є тією сферою соціального життя, яка постійно перебуває у стані реформування. Але в останню чергу це зумовлюється так званою професійною орієнтацією освіти, її спрямованістю на підготовку фахівців для різних галузей соціального виробництва. В першу чергу реформування освіти пов’язане з визначенням «soft skills» – «м’яких навичок», що визначають особистісні якості людини і можуть бути ефективними в будь-якій професійній діяльності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | реформування | uk |
dc.subject | реформування освіти | uk |
dc.subject | креативність | uk |
dc.title | Креативність в контексті людинотворчої місії освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.