Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, В.-
dc.date.accessioned2025-06-10T07:58:24Z-
dc.date.available2025-06-10T07:58:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБойко В. Використання інтерактивної платформи Wordwall як допоміжного інструменту під час підготовки уроків української мови в початковій школі / В. Бойко //Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Ювілейної Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 06-07 грудня 2024 р.) [Електронне видання]: зб. тез доп. / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко, Ж. Д. Горіна, Н. Ф. Босак. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2024. С. 26-30uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22325-
dc.description.abstractУ статті розглянуто все різномаїття режимів на платформі Wordwall, що дозволяє вчителям і учням вибирати найбільш доцільний метод вивчення слів, забезпечуючи захопливу та результативну навчальну діяльність. Доведено, що ці інтерактивні режими спонукають до активної участі, створюють атмосферу змагання та сприяють більш ефективному запам'ятовуванню лексики учнями початкової школи. The article examines all the variety of modes on the Wordwall platform, which allows teachers and students to choose the most appropriate method of learning words, providing an exciting and effective learning activity. It has been proven that these interactive modes encourage active participation, create an atmosphere of competition and contribute to more effective memorization of vocabulary by elementary school students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectінтерактивні завданняuk
dc.subjectінтерактивні методи вивчення лексикиuk
dc.subjectнавчальна платформа Wordwalluk
dc.subjectinteractive tasksuk
dc.subjectinteractive vocabulary learning methodsuk
dc.subjecteducational platform Wordwalluk
dc.titleВикористання інтерактивної платформи Wordwall як допоміжного інструменту під час підготовки уроків української мови в початковій школіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf3.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.