Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22296
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТелих, Є. О.-
dc.contributor.authorЛісогор, Алла Вікторівна-
dc.contributor.authorLisohor, Alla-
dc.date.accessioned2025-06-03T10:00:18Z-
dc.date.available2025-06-03T10:00:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТелих Є. О. Фірмовий стиль як інструмент емоційного впливу в дизайні рекламного постматеріалу для аудиторії / Є. О. Телих, А. В. Лісогор // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 181-185.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22296-
dc.description.abstractУ сучасному комунікаційному середовищі фірмовий стиль виконує ключову функцію у формуванні візуальної ідентичності бренду та забезпеченні емоційного контакту з цільовою аудиторією. Згідно з науковими дослідженнями, візуальний образ компанії або продукту значно впливає на сприйняття, довіру та впізнаваність бренду. Зростаюча конкуренція на ринку вимагає від брендів не лише якісного продукту, а й здатності естетично комунікувати зі споживачем через візуальні символи та стилістичні рішення.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectемоційний впливuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectрекламний постматеріалuk
dc.subjectвізуальна комунікаціяuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectкольорова палітраuk
dc.subjectтипографікаuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.titleФірмовий стиль як інструмент емоційного впливу в дизайні рекламного постматеріалу для аудиторіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Telich.pdf2.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.