Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22221
Title: Використання потенціалу штучного інтелекту для підвищення ефективності підготовки сучасних вчителів математики
Authors: Тумбрукакі, Алла Валеріївна
Tumbrukaki, Alla Valeriivna
Keywords: штучний інтелект
цифрові інструменти навчання
підготовка майбутніх учителів математики
artificial intelligence
digital learning tools
training of future mathematics teachers
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Тумбрукакі А. В. Використання потенціалу штучного інтелекту для підвищення ефективності підготовки сучасних вчителів математики / А. В. Тумбрукакі // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 226-229
Abstract: Розвиток освіти в реаліях сьогодення неможливий без урахування досягнень с сфері штучного інтелекту. Використання в освітньому просторі інструментарію на основі ШІ відкриває нові перспективи. Розглянуто різноманітні платформи та сервіси що сприятимуть оптимізації та підвищенню ефективності процесу навчання математики здобувачів середньої та вищої освіти. The development of education in today's realities is impossible without taking into account advances in artificial intelligence. The use of AI-based tools in the educational space opens up new perspectives. Various platforms and services that will help to optimise and improve the efficiency of mathematics teaching for secondary and higher education students are considered.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22221
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.