Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоговська, М. Г.-
dc.contributor.authorІвасенко, Н. В.-
dc.date.accessioned2025-05-23T11:50:51Z-
dc.date.available2025-05-23T11:50:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРоговська М. Г. Інструменти формування критичного мислення у студентів в закладах вищої освіти / М. Г. Роговська, Н. В. Івасенко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 195-197uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22211-
dc.description.abstractВ публікації розглядається питання формування навичок критичного мислення у студентів в сучасних умовах викладання вищої математики в ЗВО. Одним з інструментів досягнення такої мети є вивчення методів доведення, а саме методу математичної індукції. The article discusses the formation of critical thinking skills among students in modern conditions of teaching higher mathematics in higher education. One of the tools to achieve this goal is the study of proof methods, namely the method of mathematical induction.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectдоведенняuk
dc.subjectметод математичної індукціїuk
dc.subjectCritical thinkinguk
dc.subjectproofuk
dc.subjectmethod of mathematical inductionuk
dc.titleІнструменти формування критичного мислення у студентів в закладах вищої освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
62.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.