Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22202
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2025-05-23T09:52:25Z-
dc.date.available2025-05-23T09:52:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІванова С. В. Дотримання наступності як важлива умова ефективності навчання за вибірковими дисциплінами / С. В. Іванова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 179-182uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22202-
dc.description.abstractРозглянуто особливості дотримання наступнісних зв’язків під час проєктування та організації навчання вибірковим методичним дисциплінам для майбутніх вчителів математики. The features of compliance with continuity relations during the design and organization of teaching selective methodological disciplines for prospective mathematics teachers are considered.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectвчитель математикиuk
dc.subjectвибіркова дисциплінаuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectmathematics teacheruk
dc.subjectselective disciplineuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.titleДотримання наступності як важлива умова ефективності навчання за вибірковими дисциплінамиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.