Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22191
Title: Досвід застосування технології мікронавчання при подоланні навчальних втрат з математики за курс базової середньої школи
Authors: Тихоненко, Ю. В.
Keywords: освітні втрати
навчальні втрати
мікронавчання
повторення
подолання освітніх втрат
educational losses
learning losses
microlearning
revision
overcoming learning losses
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Тихоненко Ю. В. Досвід застосування технології мікронавчання при подоланні навчальних втрат з математики за курс базової середньої школи / Ю. В. Тихоненко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 162-164
Abstract: У доповіді описано реалізацію мікронавчання як засобу подолання навчальних втрат з математики на прикладі повторення курсу планіметрії учнями 10 класу. Зважаючи на позитивну динаміку та відгуки учнів, даний досвід визначено успішним і таким, що може бути підставою до проведення педагогічного експерименту на ширшу аудиторію. The report describes the implementation of microlearning as a means of addressing learning losses in mathematics, based on the example of revising the plane geometry course with Grade 10 students. Given the positive learning dynamics and student feedback, this experience is considered successful and may serve as a basis for conducting a pedagogical experiment on a broader scale.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22191
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
51.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.