Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГода, Т. Ю.-
dc.date.accessioned2025-05-23T08:42:51Z-
dc.date.available2025-05-23T08:42:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГода Т. Ю. Використання сучасних засобів навчання під час вивчення особливих точок графіків функцій: досвід Німеччини / Т. Ю. Года // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 140-143uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22180-
dc.description.abstractУ роботі розглядається використання сучасних засобів навчання для вивчення особливих точок графіків функцій Окрему увагу приділено досвіду Німеччини, де інтеграція цифрових технологій є невід'ємною частиною математичної освіти. This paper examines the use of modern learning tools for studying special points of function graphs. Particular attention is paid to the experience of Germany, where the integration of digital technologies is an integral part of mathematics education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectінтерактивні підручникиuk
dc.subjectкомп'ютерні алгебраїчні системи (CAS)uk
dc.subjectособливі точки графіків функційuk
dc.subjectматематична освіта Німеччиниuk
dc.subjectinteractive textbooksuk
dc.subjectcomputer algebra systems (CAS)uk
dc.subjectspecial points of function graphsuk
dc.subjectmathematics education in Germanyuk
dc.titleВикористання сучасних засобів навчання під час вивчення особливих точок графіків функцій: досвід Німеччиниuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
44.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.