Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22180Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Года, Т. Ю. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-05-23T08:42:51Z | - |
| dc.date.available | 2025-05-23T08:42:51Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Года Т. Ю. Використання сучасних засобів навчання під час вивчення особливих точок графіків функцій: досвід Німеччини / Т. Ю. Года // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 140-143 | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22180 | - |
| dc.description.abstract | У роботі розглядається використання сучасних засобів навчання для вивчення особливих точок графіків функцій Окрему увагу приділено досвіду Німеччини, де інтеграція цифрових технологій є невід'ємною частиною математичної освіти. This paper examines the use of modern learning tools for studying special points of function graphs. Particular attention is paid to the experience of Germany, where the integration of digital technologies is an integral part of mathematics education. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | інтерактивні підручники | uk |
| dc.subject | комп'ютерні алгебраїчні системи (CAS) | uk |
| dc.subject | особливі точки графіків функцій | uk |
| dc.subject | математична освіта Німеччини | uk |
| dc.subject | interactive textbooks | uk |
| dc.subject | computer algebra systems (CAS) | uk |
| dc.subject | special points of function graphs | uk |
| dc.subject | mathematics education in Germany | uk |
| dc.title | Використання сучасних засобів навчання під час вивчення особливих точок графіків функцій: досвід Німеччини | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 44.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.