Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22179
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Булацик, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-23T08:38:49Z | - |
dc.date.available | 2025-05-23T08:38:49Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Булацик О. О. Білінгвальне вивчення математики у середній школі / О. О. Булацик // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 137-139 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22179 | - |
dc.description.abstract | У роботі проаналізовано провадження білінгвального навчання математики в українських школах. Зокрема, підсвічено важливість такого навчання в умовах нашого сьогодення і вказано способи та шляхи можливості реалізації білінгвального навчання математики. The paper analyzes the implementation of bilingual teaching of mathematics in Ukrainian schools. In particular, the importance of such teaching in the our is highlighted and the ways and means of implementing bilingual teaching of mathematics are indicated. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | англійська | uk |
dc.subject | білінгвістика | uk |
dc.subject | математика | uk |
dc.subject | двомовність | uk |
dc.subject | CLIL | uk |
dc.subject | English | uk |
dc.subject | bilingual teaching | uk |
dc.subject | mathematics | uk |
dc.title | Білінгвальне вивчення математики у середній школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.