Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22177
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яценко, С. Є. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T13:50:33Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T13:50:33Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Яценко С. Є. Дидактичні ігри як дієвий засіб впровадження діяльнісного підходу у процес навчання математики в 5-6 класах / С. Є. Яценко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 135-136 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22177 | - |
dc.description.abstract | Інтеграція дидактичних ігор у навчальний процес з математики для 5 та 6 класів НУШ створює умови для природнього процесу наступності. The integration of didactic games into the mathematics learning process for grades 5 and 6 of the National School of Education creates conditions for a natural process of continuity. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | дидактична гра | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | пізнавальний інтерес | uk |
dc.subject | форма | uk |
dc.subject | засіб | uk |
dc.subject | didactic game | uk |
dc.subject | adaptation | uk |
dc.subject | cognitive interest | uk |
dc.subject | form | uk |
dc.subject | means | uk |
dc.title | Дидактичні ігри як дієвий засіб впровадження діяльнісного підходу у процес навчання математики в 5-6 класах | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.