Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22176
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаран, О. В.-
dc.contributor.authorШаран, В. Л.-
dc.date.accessioned2025-05-22T13:47:30Z-
dc.date.available2025-05-22T13:47:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22176-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні проблеми у забезпеченні наступності у вивченні геометричного матеріалу між початковою та базовою середньою школою та запропоновано можливі шляхи їх розв’язання. The article deals with the main problems in ensuring continuity in the study of geometric material between primary and basic secondary schools and suggests possible ways to solve them.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherШаран О. В., Шаран В. Л. До питання про забезпечення наступності у вивченні геометричного матеріалу між початковою та базовою середньою школою / О. В. Шаран, В. Л. Шаран // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 132-134uk
dc.subjectвивчення математикиuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectбазова середня школаuk
dc.subjectlearning mathematicsuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjectprimary schooluk
dc.subjectbasic secondary schooluk
dc.titleДо питання про забезпечення наступності у вивченні геометричного матеріалу між початковою та базовою середньою школоюuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41.pdf3.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.