Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22176
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаран, О. В.-
dc.contributor.authorШаран, В. Л.-
dc.date.accessioned2025-05-22T13:47:30Z-
dc.date.available2025-05-22T13:47:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22176-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні проблеми у забезпеченні наступності у вивченні геометричного матеріалу між початковою та базовою середньою школою та запропоновано можливі шляхи їх розв’язання. The article deals with the main problems in ensuring continuity in the study of geometric material between primary and basic secondary schools and suggests possible ways to solve them.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherШаран О. В., Шаран В. Л. До питання про забезпечення наступності у вивченні геометричного матеріалу між початковою та базовою середньою школою / О. В. Шаран, В. Л. Шаран // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 132-134uk
dc.subjectвивчення математикиuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectбазова середня школаuk
dc.subjectlearning mathematicsuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjectprimary schooluk
dc.subjectbasic secondary schooluk
dc.titleДо питання про забезпечення наступності у вивченні геометричного матеріалу між початковою та базовою середньою школоюuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.