Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22170
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Масюк, О. М. | - |
dc.contributor.author | Титаренко, Л. І. | - |
dc.contributor.author | Сіра, І. Т. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T13:23:16Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T13:23:16Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Масюк О. М., Титаренко Л. І., Сіра І. Т. Реалізація наступності у навчанні математики між початковою і базовою ланками загальної середньої освіти / О. М. Масюк, Л. І. Титаренко, І. Т. Сіра // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 112-114 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22170 | - |
dc.description.abstract | У публікації розкрито напрями реалізації наступності у навчанні математики між початковою та базовою ланками середньої освіти: навчально-змістовий (узгодженість навчальних програм та змістових ліній в них, обсягу навчального матеріалу, послідовність і системність його викладу) та організаційно-методичний (погодження методів і форм навчання, забезпечення взаємодії між вчителями початкової і базової шкіл). The publication reveals the directions for implementing continuity in mathematics education between primary and basic secondary levels: educational-content (alignment of curricula and content lines within them, the volume of educational material, the sequence and systematicity of its presentation) and organizational-methodological (coordination of teaching methods and forms, ensuring interaction between primary and basic school teachers). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | базова школа | uk |
dc.subject | навчання математики | uk |
dc.subject | навчально-змістовий напрям | uk |
dc.subject | організаційно-методичний напрям | uk |
dc.subject | continuity | uk |
dc.subject | primary school | uk |
dc.subject | basic school | uk |
dc.subject | teaching mathematics | uk |
dc.subject | educational and content direction | uk |
dc.subject | organizational and methodological direction | uk |
dc.title | Реалізація наступності у навчанні математики між початковою і базовою ланками загальної середньої освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.