Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22169
Title: Поступовість переходу у навчанні математики від конкретних практичних завдань до завдань з абстрактним мисленням
Authors: Крутова, Н. І.
Keywords: поступовість
початкова та базова середня освіта
абстрактне мислення
gradualism
primary and basic secondary education
abstract thinking
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Крутова Н. І. Поступовість переходу у навчанні математики від конкретних практичних завдань до завдань з абстрактним мисленням / Н. І. Крутова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 109-112
Abstract: У статті розглядається поступовість переходу до формування математичної компетентності між початковою та середньою школою. Розглянуто основні аспекти наступності. Наведено приклади практичних завдань та сприйняття їх через абстрактне мислення. Окреслено основні риси абстрактного мислення. The article examines the gradual transition to the formation of mathematical competence between primary and secondary school. The main aspects of continuity are considered. Examples of practical tasks and their perception through abstract thinking are given. The main features of abstract thinking are outlined.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22169
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.