Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКинєва-Михаловська, Л. С.-
dc.date.accessioned2025-05-22T13:15:10Z-
dc.date.available2025-05-22T13:15:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКинєва-Михаловська Л. С. Розвиток критичного мислення у здобувачів початкової освіти / Л. С. Кинєва-Михаловська // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 106-108uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22168-
dc.description.abstractУ статті висвітлено значущість критичного мислення для розвитку пізнавальної діяльності учнів та здатності до осмислення та аналізу інформації. Закцентовано увагу на доцільності впровадження технологій критичного мислення в освітній процес з метою покращення якості навчання та розвитку мислення у дітей молодшого шкільного віку. The article highlights the importance of critical thinking for the development of cognitive activities in students and their ability to comprehend and analyze information. Attention is focused on the relevance of integrating critical thinking technologies into the educational process to enhance the quality of learning and foster cognitive development in primary school children.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectprimary schooluk
dc.titleРозвиток критичного мислення у здобувачів початкової освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.