Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHaievets, Yana Stanislavivna-
dc.contributor.authorГаєвець, Яна Станіславівна-
dc.date.accessioned2025-05-22T12:34:49Z-
dc.date.available2025-05-22T12:34:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГаєвець Я. С. Використання інструментів ШІ для створення тестових завдань з методики навчання початкового курсу математики / Я. С. Гаєвець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 93-95uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22164-
dc.description.abstractВ статті розглянуто алгоритм та рекомендацій під час створення тестових завдань з методики навчання математики. Проаналізовано особливості та можливості використання чат-боту Perplexity для перевірки рівня методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. The article examines the algorithm and recommendations for creating test tasks in mathematics teaching methodology. The features and possibilities of using the Perplexity chatbot to verify the level of methodological training of future primary school teachers are analyzed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодика навчання математикиuk
dc.subjectтестові завданняuk
dc.subjectчат-ботиuk
dc.subjectmathematics teaching methodologyuk
dc.subjecttest tasksuk
dc.subjectchatbotsuk
dc.titleВикористання інструментів ШІ для створення тестових завдань з методики навчання початкового курсу математикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.