Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолинець, О. В.-
dc.date.accessioned2025-05-22T12:26:14Z-
dc.date.available2025-05-22T12:26:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВолинець О. В. Проєктна діяльність як важливий інструмент розвитку пізнавальної мотивації учнів початкових класів нової української школи в основному періоді вивчення математики / О. В. Волинець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 91-92uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22163-
dc.description.abstractПитанння вибору ефективних методів навчання учнів початкових класів завжди залишається актуальним. Перед вчителем стоїть завдання не лише передати учням знання та вміння, а навчити здобувати ці знання самостійно, вміти застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань. Реалізувати ці освітні задачі допомагає метод навчальних проєктів. Цей метод, як ніякий інший, дозволяє впровадити діяльнісний, особистісно-орієнтований підхід у навчанні, застосувати знання й уміння, набуті при вивченні навальних дисциплін, інтегрувати їх у процесі роботи над проєктом. Він орієнтований на творчу самореалізацію особистості, розвиває її можливості у процесі засвоєння нового продукту під контролем учителя, шляхом самостійних, колективних, інтерактивних дій учнів і обов’язкових презентацій результатів роботи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectНУШuk
dc.subjectНова українська школаuk
dc.subjectвивчення математикиuk
dc.subjectпізнавальна мотиваціяuk
dc.titleПроєктна діяльність як важливий інструмент розвитку пізнавальної мотивації учнів початкових класів нової української школи в основному періоді вивчення математикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.