Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрмакова, Світлана Станіславівна-
dc.contributor.authorYermakova, Svitlana Stanislavivna-
dc.date.accessioned2019-07-02T12:51:57Z-
dc.date.available2019-07-02T12:51:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЄрмакова С. С. Адаптивна, випереджаюча, відкрита освіта як засіб розвитку професійної свідомості майбутніх викладачів ВТНЗ / С. С. Єрмакова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 113-120.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2215-
dc.description.abstractАдаптація, випередження і відкритість розглядаються у статті як провідні принципи сучасної освіти дорослих, необхідні складові суспільного розвитку. Аналізуються різні теоретичні практичні підходи до освіти, способи розуміння вказаних дефініцій і явищ. Adaptation, passing and openness, is examined in the article as leading principles of modern education of adults, necessary constituents of community development. Different theoretical and practical approaches are analyzed to education, methods of understanding of indicated terms and phenomena.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectадаптивна освітаuk
dc.subjectвідкрита освітаuk
dc.subjectосвітня системаuk
dc.subjectвипереджувальна освітаuk
dc.subjectдистанційне навчання майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладівuk
dc.subjectосвітня концепціяuk
dc.subjectadaptive educationuk
dc.subjectopened educationuk
dc.subjecteducational systemuk
dc.subjectpassing ahead educationuk
dc.subjectcontrolled from distance education of future teachers of higher technical educational establishmentsuk
dc.subjecteducational conceptionuk
dc.titleАдаптивна, випереджаюча, відкрита освіта як засіб розвитку професійної свідомості майбутніх викладачів ВТНЗuk
dc.title.alternativeAdaptive, passing ahead, opened education as mean of development of professional consciousness fuureteachers of HTEEuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yermakova S.S..pdf514.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.