Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22158
Title: | Застосування STEAM-методики для забезпечення наступності у формуванні математичних навичок дошкільників і першокласників |
Authors: | Сірант, Н. П. |
Keywords: | STEAM наступність дошкільна та початкова освіта інтегроване навчання STEAM continuity preschool and primary education integrated learning |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Сірант Н. П. Застосування STEAM-методики для забезпечення наступності у формуванні математичних навичок дошкільників і першокласників / Н. П. Сірант // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 76-79 |
Abstract: | У тезах розглядається застосування STEAM-методики як ефективного засобу забезпечення наступності у формуванні математичних навичок у дітей дошкільної освіти та першокласників. Окреслено основні принципи забезпечення поступового переходу від гри до навчальної діяльності, а також наведено приклади практичного використання STEAM-методів у формуванні математичних уявлень у дітей. Application of the STREAM methodology to ensure continuity in the formation of mathematical skills of preschoolers and first graders. The theses consider the use of STEAM methods as an effective means of ensuring continuity in the formation of mathematical skills in preschool children and first-graders. The main principles of ensuring a gradual transition from play to educational activity are outlined, and examples of the practical use of STEAM methods in the formation of mathematical ideas in children are also given. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22158 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.