Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22156
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Раєвська, І. М. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T11:03:57Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T11:03:57Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Раєвська І. М. Наступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та здобувачів початкової освіти / І. М. Раєвська // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 74-76 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22156 | - |
dc.description.abstract | Наведені проблеми у формуванні математичної компетентності дошкільників та учнів першого класу у контексті реалізації наступності в математичній освіті та шляхи їх реалізації. The paper presents the problems in forming mathematical competence in preschoolers and first-grade students in the context of ensuring continuity in mathematics education, as well as ways to address them. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | математична компетентність | uk |
dc.subject | учні початкової школи | uk |
dc.subject | здобувачі дошкільної освіти | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | mathematical competence | uk |
dc.subject | primary school students | uk |
dc.subject | preschool education learners | uk |
dc.subject | continuity | uk |
dc.title | Наступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та здобувачів початкової освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.