Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22156
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРаєвська, І. М.-
dc.date.accessioned2025-05-22T11:03:57Z-
dc.date.available2025-05-22T11:03:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРаєвська І. М. Наступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та здобувачів початкової освіти / І. М. Раєвська // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 74-76uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22156-
dc.description.abstractНаведені проблеми у формуванні математичної компетентності дошкільників та учнів першого класу у контексті реалізації наступності в математичній освіті та шляхи їх реалізації. The paper presents the problems in forming mathematical competence in preschoolers and first-grade students in the context of ensuring continuity in mathematics education, as well as ways to address them.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectучні початкової школиuk
dc.subjectздобувачі дошкільної освітиuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectmathematical competenceuk
dc.subjectprimary school studentsuk
dc.subjectpreschool education learnersuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.titleНаступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та здобувачів початкової освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.