Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22154
Title: | Використання ігрових методів для формування математичних уявлень у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку |
Authors: | Покрова, С. В. |
Keywords: | ігрові методи навчання математичні уявлення game-based learning methods mathematical representations |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Покрова С. В. Використання ігрових методів для формування математичних уявлень у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / С. В. Покрова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 71-73 |
Abstract: | Автором досліджено вплив ігрових методів на розвиток елементарних математичних уявлень дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. З’ясовано, що систематичне використання ігрових методів навчання математики дає можливість дітям впевненіше використовувати математичні знання й уміння в сучасному повсякденному житті. The author explores the influence of game-based methods on the development of elementary mathematical concepts in preschool and primary school children. It has been found that the systematic use of game-based methods of teaching mathematics enables children to more confidently use mathematical knowledge and skills in modern everyday life. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22154 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.