Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22152
Title: До проблеми формування математичних уявлень і понять у дошкільників і першокласників
Authors: Нікулочкіна, О. В.
Keywords: наступність
перспективність
спадкоємність
готовність
уявлення
поняття
continuity
foresight
succession
readiness
representations
concepts
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Нікулочкіна О. В. До проблеми формування математичних уявлень і понять у дошкільників і першокласників / В. В. Меліхова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 65-67
Abstract: Розглянуто актуальні проблеми неперервності освіти, зокрема формування математичних уявлень і понять у дошкільників та першокласників. Наголошено на ключових аспектах цього процесу, таких як наступність, перспективність, спадкоємність, готовність. Підкреслено їхню важливість для ефективного переходу дитини від дошкільної до початкової освіти. The current problems of educational continuity, particularly the formation of mathematical representations and concepts in pre-schoolers and first graders, are considered. Key aspects of this process, such as continuity, foresight, succession, and readiness, are emphasized. Their importance for the effective transition of a child from preschool to primary education is highlighted.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22152
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.