Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22147
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гришина, М. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T10:05:19Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T10:05:19Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Гришина М. Ю. Вплив математичної підготовки дошкільників на мотивацію до навчання у початковій школі / М. Ю. Гришина // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 56-58 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22147 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблематика вивчення математики дошкільниками та вплив їхньої математичної підготовки на подальше навчання у початковій школі. The article examines the issues related to preschoolers' study of mathematics and the impact of their mathematical preparation on further learning in primary school. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | здобувачі початкової школи | uk |
dc.subject | дошкільники | uk |
dc.subject | мотивація навчальної діяльності | uk |
dc.subject | математична підготовка | uk |
dc.subject | primary school students | uk |
dc.subject | preschoolers | uk |
dc.subject | learning motivation | uk |
dc.subject | mathematical preparation | uk |
dc.title | Вплив математичної підготовки дошкільників на мотивацію до навчання у початковій школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.