Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22132
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛов’янова, І. В.-
dc.date.accessioned2025-05-22T09:26:18Z-
dc.date.available2025-05-22T09:26:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛов’янова І. В. Щодо дослідження рівня сформованості ключових компетентностей старшокласників / Р. Я. Романишин // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник тез доповідей за матеріаліами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 березня 2025 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. Одеса, 2025. – С 34-36uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22132-
dc.description.abstractПодано результати експериментального дослідження рівня умінь здійснювати мисленнєві операції аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення у процесі виконання учнями вправ із математики та фізики. The results of an experimental study of the level of skills to perform mental operations of analysis, synthesis, comparison, generalization in the process of students performing exercises in mathematics and physics are presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectекспериментuk
dc.subjectключові компетентностіuk
dc.subjectрівні уміння логічно оперувати навчальним матеріаломuk
dc.subjectexperimentuk
dc.subjectkey competenciesuk
dc.subjectlevels of skills to logically operate with educational materialuk
dc.titleЩодо дослідження рівня сформованості ключових компетентностей старшокласниківuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.